.....


کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

سلوووووووووووم...

خوفین؟؟؟؟؟؟؟؟

من خوفم...ولی یه خورده نالاحتم..

فردا امتحان زیاضی دارم....خودتون که میدونین احساسم نسبت به ریاضی چیه؟؟

کمی تا قسمتی خوندمش ولی یه سوال بزاری جلوم یه ذره هم نمیتونم حل کنم!

بیخیالش.....اصلا بهدرک..ته تهش صفر میشم!!!!!!!

خب....الان دارم آهنگ معین گوش مییییکنم!!!

زندگی باتو چقدر قشنگه خووووب من/آسمون عشق چه آبی رنگه

سربزار آروم به روی شونم شیرینم/وقتی که خسته ازاین زمونه ام...

ای غم عشق تو چاره ی من بودنت عمر دوباره ی من/توی این شبهای بی ستاره چشمای قشنگ تو ستاره ی من

اصلا به شخصیتم نمیاد این آهنگای قدیمی ولی الان دارم باهاش حال میکنم!یاد سحر افتادم تو مسابقه دنس خردادیان که با این آهنگه رقصید...

راستی شماها مسابقه دنس نگاه میکنین؟؟؟؟من که خیلی دوستش دااارم...

با اینکه ماهواره نداریم ولی همیشه  از این و اون میگیرم نگاه میکنم...

از تاتیانا پرز هم خیلییییییییی خوشم میاد!..آدم باحالیه...راستی شنیدم با خردادیان ازدواج کرده..نمیدونم راست بود یا شایعه ولی اصلا به هم نمیان....

اصلا یه نظر سنجی میزارم ببینم تو مسابقه رقص بیشتر طرفدار کی هستین؟؟نظر بدین ها...

خب..من دیگه برم تا مامانم نیومده گیر بده بهم!!!

فعلا خداااااااااافظی

 

 



نظرات شما عزیزان:

milad
ساعت16:33---22 مهر 1391
salam

mamoon ke sar zadi

are vagean hamintore

fek konam darde toam mese mane haa arezoo

mage na?

vay bazi vagta asla arezoo mikonam bemiram nemiduni halamo arezoo

bazam mamnoon

by
آره دقیقا موافقم منم همینطورم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 21 مهر 1391 20:7 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§