کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

سلام...خوبین؟

یه سوال فنی...چرا هرکس میاد بهم میگه وبت خیلی غم انگیزه؟؟؟؟؟

فکر کنم فقط حرف اول رو میخونین!

بابا...به جووون آرزو قسم من آدم شادی ام..فقط بعضی وقتا دلم میگیره...

باید حتما بیام وسط برقصم لابد که بفهمین شادم..آره؟؟؟؟

هه..

این روزا اشکای آدما بیشتر ارزش داره تا خنده..

باید گریه کنی تا طرفت بفهمه دوستش داری..

اگه دیدیش باید از فرط خوشحالی گریه کنی...

باید زیر بارون گریه کنی تا درکت کنه..

همش اشک اشک اشک...چه وضعشه واقعا؟؟؟ها؟؟؟؟

اصلا من میخوام بخندم..

به مشکلام..

به همه زندگیم..

به دنیا..

از ته دل...

خوبه؟؟؟؟؟

نظر بدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین ها!..منتظرم..بای



نظرات شما عزیزان:

بنده خاکی
ساعت11:04---4 آبان 1391
سلام ...

وبلاگت خیلی قشنگ...من که خیلی خوشم اومد..

اما راجع به اینکه نوشتی چرا همه بهت میگن وبت خیلی غم اینگیز میخوام بهت بگم نوشته های ادما حرف های نگفته اشون واسه همینه که این طوری بهت گفتن...

درضمن این خیلی خوبه که تو شادی ...اما خوب

همه ی ماها بعضی وقتا دلمون میگیره...

خوش حال میشم بیای وبهم سربزنی...


غریبه آشنا
ساعت10:43---4 آبان 1391
سلام. وبت قشنگه
راستش اول از اسمش خوشم اومد بعد که مطالب رو خوندم بیشتر خوشم اومد.
تونستی بهم سر بزن خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 3 آبان 1391 23:17 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§