یگانه


کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

سلام...

دیروز رفتم آلبوم حباب محسن یگانه جان رو دانلود کردم..

واقعا دوستش دارم...

خیلی خوشحال شدم که بعد از اینهمه وقت آلبومش مجوز گرفته...

چون از پارسال که من رفتم کنسرتش کفت آلبومم عید میاد ولی تا الان درگیر بود..

محسن جان منم یه طرفدار کوچیکت هستم...فامیلیت واقعا بهت میاد..واقعا یگانه ای!!

اینم متن آهنگ تو که میدونی که من خیلیییییییییییی دوستش دارم

توکه میدونی همه ی عمرمو اونجا گذاشتم و رفتم//تو که میدونی به جز آغوش تو جایی نداشتم و رفتم

اگه رفتم و تو سراغمو نمیگیری هنوزم که هنوزه/ /اگه به جز خودم کسی نیس که دلش برای من بسوزه

نه نمیدونی آخه همه ی غمامو به تو نگفتم//نه نمیدونی آخه نخواستم از چشم تو بیفتم

نه نمیگفتم آخه تحمل غم منو نداری//نه نمیگفتم آخه میترسیدم بری تنهام بزاری

بگو فهمیدی وقتی میرفتم نگرون خودم نبودم//غم آیندت بدجوری نشسته بود توی همه ی وجودم

اگه تصویری  ازم توی ذهنت بود و خرابش کردم/بخاطر خودت دیگه ازم نخواه که پیش تو برگردم

نه نمیدونی آخه همه ی غمامو به تو نگفتم//نه نمیدونی آخه نخواستم از چشم تو بیفتم

نه نمیگفتم آخه تحمل غم منو نداری//نه نمیگفتم آخه میترسیدم بری تنهام بزاری

راستی حتما برین آلبومشو دانلود کنین چون اگه نکنین ضرر میکنییییییین!!.

تو نظر سنجی جدیدم هم شرکت کنییییییییییییییییییییییید خواهشا!

مث قبلی نشه ها...

خدافظی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 4 آبان 1391 10:12 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§