کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

ســـــــــــــــــــــــــــــلااااااااااام علیــــــــــــــــــــــــکم بر و بکس..

خوفیـــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟

الان دو سه تا ابزار جدید گذاشتم واسه وبم....یه نظر سنجی جدید هم که هست....کی رو تو زندگیتون بیشتر دوس دارین؟؟؟؟

خودم اولین نظر رو دادم...خداااااااا عشق منه...بعد از اون هم عشق جنس مخالفمه!!!

شما چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز امتحان زبان داشتم ترکوندم...

دیروز رنگ کتاب رو هم ندیده بودم بعدش شدم 17....دو نمرش هم بی دقتی بود..

چون عادت دارم برگه رو زووود میدم...واسه همین همیشه بی دقتم..

راستی یه اتفاقی افتاد امروز حالم گرفته شد اعصابم خورده...

مدیرمون سر یه مسئله خیلییییییی پیش پا افتاده به دوستم تهمت زد و اونم کلی گریه کرد...

خیلی دلم سوخت..از مدیرمون هم متنفر شدم...

از آدمایی که تهمت میزنن کلا بدم میاد....

شما چطور؟؟؟

خب...باید برم..امروز کلاس گیتار دارم وهیچی هم بلدنیستم.....آهنگ لاو استوری رو تازه شروع کردم..

هفته قبل هم که کلاس نبودم...

نور علی نور شده!!!

امروز آقای کوهی پوست از سرم میکنه تو کلاس!!

خب....فعلا باااااااااااااای

 



نظرات شما عزیزان:

سلطان غم
ساعت21:05---9 آبان 1391
سلام جیجری
خوبی؟
ساسانم
شرمنده که دفعه قبل معرفی نکردم
اومدم واست یه نظر توپ بزارم
ــــــــــــــــــــــــــــ ـ
باز دلم پره غم شد/انگار دارم توی اتیش میسوزم/وشب ها با حق حق گریه سرم را روی بالش میگذارم/شاید یکی از همین شب ها تو را توی خواب ببینم
ـــــــــــــــــــــــ
به وبلاگم سر بزن
دیشب درست کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 9 آبان 1391 13:25 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§