آهنگ


کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

 

تو روزگار بی کسی  احساس من معنی نداشت
دنیا بجز تنهاییاش برای من چیزی نداشت
رفیق تنهایی من فروغ و شاملو بودن
آدمای دنیای من بی احساس و دورو بودن
کسی نپرسید چرا من تو عمق شادی غمگینم
کسی نمیخواست بدونه دلیل بغض سنگینم
آرزوی من از خدا فقط یه چیز ساده بود
جون من اضافی رو بگیره از تن خیلی زود

من میخوام اشکو بفهمم وقتی از چشام میریزه/تنهایی گرچه کشندس..واسه من خیلی عزیز

تو کتاب نوشته عاشق خیلی تنها خیلی خستس/جای بارون بهاری روی چترای شکستس

اما من میگم یه عاشق همه ی دنیا رو داره

همه چترا رو باید بست وقتی آسمون میباره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 18 مهر 1391 13:2 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§