تازگیا...


کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

 

به نام همون خدا که حواسش به همه هست
تازگیا دلم خیلی گرفته...
هر تقی به توقی میخوره اشکم در میاد
.به قول مامان دیوونه شدم..آره.دیوونه شدم.
ولی کیه که بپرسه چی روحمو آزار میده و قلبمو شکونده.
کیه که به حرفای من گوش کنه؟
اونقدر حرفامو خوردم که از زندگی سیر شدم..
خدا هم که فقط گوش میکنه ولی جواب..
یه جورایی به قلبم افتخار میکنم
.شکوندنش.
.تیکه تیکش کردن.
کشتنش
ولی..هنوز کار میکنه..
تا کوچیک بودم میگفتن دوست داشته باش..
حالا که بزرگ شدم میخوام دوست داشته بام ولی میگن فراموش کن
.رسم دنیاست..
من باختم..
خودمم قبول دارم
.زود شکستم
.زود باختم
.زود...
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : آرزو از دست رفته, , آرزو مرده, , آرزو فنا شده, , آرزو بر باد رفته,
سه شنبه 14 آذر 1391 20:38 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§