کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم بدان امید دهم جان که خاک کوی تو باشم

 

"سعدی"

گاه می اندیشم
خبر مرگ مرا با تو چه كس می گوید ؟
آن زمان كه خبر مرگ مرا
از كسی می شنوی ، روی تو را
كاشكی می دیدم
شانه بالازدنت را
بی قید
و تكان دادن دستت كه
مهم نیست زیاد
و تكان دادن سر را كه
عجیب !عاقبت مرد ؟
افسوس
کاشکی می دیدم ...........

 

"حميد مصدق"

 

زیر باران بیا قدم بزنیم
حرف نشنیده ای به هم بزنیم
چتر را تا کنیم و خیس شویم
لحظه ای پشت پا به غم بزنیم

دنیا را بد ساخته اند ... کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد ... کسی که تورا دوست دارد ،

تو دوستش نمی داری ... اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد ... به رسم و آئین هرگز

به هم نمی رسند ... و این رنج است ...

 

روزی مجنون از روی سجاده شخصی عبور کرد مرد نماز را شکست و گفت :مردک در حال رازو نیاز با خدا بودم تو چگونه این رشته را بریدی مجنون لبخندی زد وگفت:من عاشق دختری هستم تو را ندیدم تو عاشق خدایی و مرا دیدی؟...

 

از همان ابتدا دروغ گفتند!

مگر نگفتند که "من" و "تو" ، "ما" می شویم؟!

پس چرا حالا "من" این قدر تنهاست!

از کی "تو" اینقدر سنگ دل شد؟!...

اصلا این "او" را که بازی داد؟!...

که آمد و "تو" را با خود برد و شدید "ما"!

می بینی

قصه ی عشقمان

 

صبر کن سهراب !گفته بودی قایقی خواهم ساخت قایقت جا دارد ؟؟من هم از همهمه ی اهل زمان دلگیرم

دل کندن اگر آسان بود فرهاد به جای بیستون دل می کند...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 7 آبان 1391 14:58 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§